Treningsplan for andre del av høsten 2016
Ritt, Trening

Treningsplan for andre del av høsten 2016

Denne gangen er det temporittet Roserittet og forbedring fra fjorårets tid på IK Hero 2 mila som først får fokus. Deretter går alt fokus over til sesongfinalene i Master Cupen. Kanskje noen syklekross-ritt også, denne typen ritt gir mye av de samme utfordringene som i Master Cupen.

UkeMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag
345x6min @ 105%, 2 min RI. TT sykkel7x10min 70-80%, 60 sec RI. TT sykkelFri/Rolig 40-60km4x12min 95-99%, 6 min RI. TT sykkelFri4x18min over under: 2 min 85%, 1 min 105%, 7 min RI. TT sykkelFri/Rolig 40-90km
354x8min 105%, 2 min RI, TT sykkel3x15 min 80-90% sweetspot TT sykkel, 7 min RI3x15min 97-99%, 8 min RI. TT sykkelFri / Rolig 30-70kmRaceprep 30-50km, 1 stk 8min @ FTPIK-Hero 2 Mila3x20min sweetspot
362x8min @ 105%Fri/Rolig 30-70kmFri/Rolig 30-70kmRaceprep 30-50km, 1 stk 8min @ 105%Roserittet Tempo2xHotellet-Gulsrud-Hotellet(30-35mins) sweetspotRolig 50km
373x20min sweetspot5x2min30sec @ 130%, 3-4min RI, drag opp til skiflyvningsbakkenFri/Rolig 30-50km eller 3x12min 85%FriRaceprep 2x4min@FTP + 2x1min 120%, 4 min RIRonde van Vestkant TempoRolig langtur (120km++) eller 3x20min sweetspot
384x10min: 2min 95%, 30 sec 135%, 7min RIRolig 30-70km eller 2x20min sweetspot4x4min "angrep": 1 min @130%, 3 min @ 110%, 4min RIFri / Rolig 30-70kmFri / Rolig 30-70kmSpikkestadkross, treningsritt eller 4x4min: 30sec 150% resten på 110%, 4min RIRolig 50-90km eller 3x20min sweetspot
39FriRolig 30-40km, 3x3min @ VO2MaxFriFriRaceprep, 1 time ish, 4min @ VO2maxOslofjord Grand Finale, KriteriumsrittOslofjord Grand Finale, Fellesstart
Fortell om dette til andre:Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *